Tehnic

Receptie si consiliere service

31.12.2020 din: 9 - 17
CLUJ NAPOCA, CLUJ NAPOCA

Descriere Training

Dupa absolvirea acestui curs participantii vor dobandi urmatoarele competente sau abilitati :

  • Vor intelege importanta pozitiei de consilier sau receptionar in service-urile auto
  • Vor dobandi tehnici comunicare eficiente cu clientii in functie de tipologia acestora
  • Vor reusi sa aiba un management al timpului mai eficient
  • Vor gestiona mai eficient relatia cu clientii
  • Isi vor imbunatati tehnicile de ofertare si vanzare
  • Vor gestiona mai eficient reclamatiile si garantiile

Cuprins.

Ziua 1.                                                                             

  • Introducere
  • Receptia service, factor cheie in succesul unui service auto
  • Relatiile cu clientii, interfata dintre client si service-ul auto
  • Consilier si receptioner service auto, calitati, competente si aptitudini
  • Tipologii de clienti
  • Managementul eficient al clientilor in functie de tipologie
  • Exercitii practice
  • Comunicarea cu clientii
  • Negocierea cu clientii
  • Tehnici de comunicare directa, verbala, non verbala si paraverbala
  • Tehnici de comunicare in convorbirile telefonice si email
  • Criteriile si organizarea programarilor, time management
  • Receptia automobilului in service-ul auto
  • Intocmirea fisei de receptie
  • Ofertarea catre client, oferte personalizate si diferentiate
  • Intocmirea comenzilor pentru automobilele preluate
  • Predarea automobilului catre client
  • Managementul reclamatiilor si garantiilor
  • Fidelizarea clientilor in service-urile auto
  • Exercitii practice
  • Concluzii

Contactati coordonatorul Centrului de Training Inter Cars pentru programarea unui curs si pentru detalii suplimentare!
Petrisor Covaciu
Nr. tel: 0755 759 080
E-mail: petrisor.covaciu@intercars.eu
Inscrie-te aici