Cu bazele in Polonia, Inter Cars si-a inaugurat activitatea in Romania in anul 2008, dupa o perioada de pregatire de aproximativ un an. In septembrie 2008 au inceput vanzarile intr-o singura locatie, iar in prezent suntem mandri ca am ajuns la un numar de 68 filiale ce opereaza in regim de franciza in tara noastra.
Descriere Training
Dupa absolvirea acestui curs participantii vor dobandi urmatoarele competente sau abilitati :
- Vor intelege importanta pozitiei de consilier sau receptionar in service-urile auto
- Vor dobandi tehnici comunicare eficiente cu clientii in functie de tipologia acestora
- Vor reusi sa aiba un management al timpului mai eficient
- Vor gestiona mai eficient relatia cu clientii
- Isi vor imbunatati tehnicile de ofertare si vanzare
- Vor gestiona mai eficient reclamatiile si garantiile
Cuprins.
Ziua 1.
- Introducere
- Receptia service, factor cheie in succesul unui service auto
- Relatiile cu clientii, interfata dintre client si service-ul auto
- Consilier si receptioner service auto, calitati, competente si aptitudini
- Tipologii de clienti
- Managementul eficient al clientilor in functie de tipologie
- Exercitii practice
- Comunicarea cu clientii
- Negocierea cu clientii
- Tehnici de comunicare directa, verbala, non verbala si paraverbala
- Tehnici de comunicare in convorbirile telefonice si email
- Criteriile si organizarea programarilor, time management
- Receptia automobilului in service-ul auto
- Intocmirea fisei de receptie
- Ofertarea catre client, oferte personalizate si diferentiate
- Intocmirea comenzilor pentru automobilele preluate
- Predarea automobilului catre client
- Managementul reclamatiilor si garantiilor
- Fidelizarea clientilor in service-urile auto
- Exercitii practice
- Concluzii
Contactati coordonatorul Centrului de Training Inter Cars pentru programarea unui curs si pentru detalii suplimentare!
Petrisor Covaciu
Nr. tel: 0755 759 080
E-mail: [email protected]